FISE de Evaluare Initiala grupa MIJLOCIE - DS - DLC - DOS

DS - Matematica

Se apropie inceperea unui nou an scolar. Atat scolarii cat si prescolarii vor fi evaluati la inceputul anului, pentru a se stabili nivelul lor de cunostinte. Am postat mai jos modele de fise pentru evaluarea initiala a copiilor de grupa mijlocie (nivel I). Sper sa va fie folositoare.
Cei mici vor avea ca sarcini de lucru:
-sa formeze multimi de elemente de acelasi fel;
-sa coloreze atatea elemente cate indica cifra corespunzatoare;
-sa numere elemente si sa scrie cifra corespunzatoare;
-sa incercuiasca atatea elemente cate indica cifra corespunzatoare.
Alte fise gasiti aici (Fise de evaluare initiala DS - Cunoasterea mediului)
DS - Evaluare initiala, Grupa mijlocie

Fisa de evaluare initiala - Grupa mijlocie
DS

Fisa de evaluare initiala DS - Grupa mijlocie
Fisa de evaluare initiala Grupa mijlocie (DLC + DOS)

7 comentarii:

Unknown spunea...

f. frumoase si utile! Multumesc! Imi sunt de mare ajutor.

Unknown spunea...

f. frumoase si utile! Multumesc! Imi sunt de mare ajutor.

HD Satelit România spunea...

Mi-au adus aminte de copilărie, deși pe atunci mijloacele de evaluare erau mai primitive :) Foarte interesante, felicitări !

Unknown spunea...

Gata am descoperit

Unknown spunea...

nu aveti in word ba cacatilor

Unknown spunea...

FOARTE INTERESANTE SI DE AJUTOR. VA MULȚUMESC!

MarietaP spunea...

Multumesc pentru fișe,le folosesc la clasă cu copiii cu CES.

Trimiteți un comentariu