SERBARE - 8 MARTIE pentru cei mici

1 / 2 / 3 / 4 / 5 /



          CARNAVALUL   FLORILOR
                                                                                  

MACUL: Dragi parinti si spectatori
                 Nu suntem prea mari actori
                 Insa noi ne-am pregatit,
                 La serbare v-am poftit,
                 Sa vedeti cum stim canta,
                 Recita si-apoi dansa.

CRINUL:  Totusi de se va-ntampla
                  Sa ne incurcam cumva,
                  Va rugam sa ne iertati
                   Si sa ne aplaudati.

FLOAREA
SOARELUI:Bine ati venit in imparatia florilor
                      E o lume de basm si nestemate
                       De zambete si puritate,
                       Bine ati venit in lumea culorilor
                       Incepe CARNAVALUL FLORILOR

GIOCELUL :Eu sunt micul Ghiocel,
                        Dar sunt mandru si viteaz
                        Ma lupt vesnic cu zapada
                        Ca sa pot sa rasar iar.
                        Nu ma sperii de nimic
                        Nici de ger si nici de vant.
                       Voiniceste le tin piept,
                       Primavara sa vestesc.

VIOREAUA :Cand alba zapada s-a dus
                        Si soarele straluceste mai mult,
                        Din albastrul cerului senin
                        Si caldura soarelui divin,
                        Ma nasc eu, a Ghiocelului surata,
                        Viorea albastra sa traim laolalta.
                     Noi vestitori ne numim
                     Si primavara mereu o vestim.

LACRAMIOARA :Sunt sora lui Ghiocel
                                 Si mai mica decat el.
                                 Parfum dulce am primit in dar
                      Si in soarele primaverii stralucesc an de an
                      Cu clopotei de argint ma impodobesc
                      In luna mai ca sa sosesc.
                      Micuta, zglobie, locuiesc modest
                     Si Lacramioara eu ma numesc.

ZAMBILA :Sunt floare viteaza ca si fratii mei,
                     Viorelele-albastre si albii ghiocei.
                      Numai ca pe mine, de ma veti dori,
                      Numai in gradina de om ma veti gasi
                      Alba, albastra, roza-i floarea mea
                      Cu parfumul meu te pot imbata
                      Sunt a primaverii tanara copila
                      Si numele meu este Zambila.

BUJORUL : Sunt Bujor rosul ca focul,
                 Dar mai sunt si roz si alb.
                 Sangele imi urca-n fata
                 Daca dau de un necaz.
                 Dar acuma eu sunt vesel
                 Si fata –mi s-a-nbujorat.

MACUL :Cu petale rosioare
                  Capul mi-am impodobit,
                  Ca sa vada orisicare
                  Ca in lan am rasarit
                  Campia este casa mea
                  Iar eu sunt o floricea.
                  Si numele acestei flori
                  E Macul adormitor.

CRINUL :Potir alb, mandru, semet,
           Tot spre soare ma inalt.
           Si cu toate ca sunt alb, curat,
           Mai sunt si tare parfumat .
           In bataia vantului ma unduiesc,
           Si Crin ma numesc.

FLOAREA
SOARELUI :Cum rasare soarele
                     I-mi desfac petalele,
                     Si cat e ziua de mare
                    Ma uit dupa mandrul soare.
                    Am petale aurii,
                    Dintii imi sunt maronii.
                    Am coroana lucitoare
                    La fel ca la mandrul soare.
                   Toata ziua dupa soare,
                   Parca ma duc la plimbare
                   Soare, soare si iar soare,
                   Parca nici nu mai sunt floare
                   Ba sunt floare , altfel nu-i,
                   Si sunt Floarea Soarelui.

GAROAFA:In costum de ballerina
                     Rrosu, galben, alb sau roz
                     Garofitele se-mbraca
                     Toti copiii ma cunosc

TRANDAFIRUL :Sunt frumosul Trandafir,
                               Din focul razelor de soare
                               Port bogat vesmant
                               Cu mine dulcea vara
                              Coboara pe pamant.

MARGARETA :Eu sunt Margareta alba
                             Prinsa-n minunata salba
                             Pe petale parfumata,
                             Cu scufii frumos brodate.

BUSUIOCUL :Sunt o floare parfumata
                    Si-n gradina sunt plantata
                    S-alung cu parfumul meu
                    Tot ce-n lume este rau.
                    Busuioc e numele meu.

ALBASTREAUA :Albastrea eu ma numesc
                                Si imi place sa traiesc
                                Printre spicele de grane
                                Din care se face paine !

CANTEC, JOC :HORA
Frunza verde de cicoare
Tra, la, la, la, la,la, la,
Hai sa tragem hora mare
Tra, la, la, la, la,la, la,
Pe campia cea cu flori
Tra, la, la, la, la, la, la,
Ca e soare fara nori.

Frunza verde iasomie,
Tra, la, la, la, la, la, la,
Sa jucam cu veselie,
Tra, la, la, la, la, la, la,
Tot mai lin, mai lin, mai lin,
Tra, la, la, la, la, la, la,
Ca soarele pe senin
Tra, la, la, la, la, la, la,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu